kvällstrött

Hej mina vänner!
Som sagt har jag varit på utbildning hela dagen.
Det var en sjukt bra föreläsare där,
Morgan Larsson från Christer på P3.
Vilken kille säger jag bara!
Själv har jag inte lyssnat på deras program tidigare,
men det måste jag börja med genast!
Fick ett litet smakprov förut, gud vad jag skrattade!
Dom är ju inte kloka haha.
Dom sänder i alla fall mellan 2-4.
Någon som brukar lyssna på det och har en åsikt?
Det blir inte så mycket träning idag.
Antagligen bara lite styrketräning.
Sov så himla dåligt inatt, så jag satsar nog på sömnen före träning.
Vi hörs imorgon, för då drar träningen igång igen på allvar!
För övrigt tänker jag snart investera mig i en träningsboll,
har velat ha en väldigt länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0