Nu gäller det!

Nu gäller det!
Denna dagen räknar jag som dag 1.
Igår fick jag motivationen, blev taggad till tusen!
Men det är idag jag kör igång med mitt träningsprogram.
Eller vad man nu ska kalla det.
Mitt nya liv?

Dagen började med Powerwalk 50 minuter.
Det var fantastiskt skönt, men galet kallt!
Om jag ska säga det själv så gick det jävligt bra,
men efter 35 minuter kändes det som om det hängde en stor sten vid vardera ben.
Det var riktigt tungt faktiskt.
Men på något vänster så lyckades jag fortsätta gå.
& det är jag riktigt nöjd med nu.

Till frukost blev det en vetekaka och lite fullkorns havepuffar.
Riktigt gott!
Nu duschen!!


Kommentarer
Postat av: malin

Tjena tjejen! sjukt att jag hittade din blogg och att du började med träningen nyligen. jag började igår. tänkte om man skulle ta och peppa varandra? :D

2011-02-24 @ 13:31:21
Postat av: Emma

Självfallet! Har du någon blogg?

Jag försöker motivera och peppa alla så mycket jag bara kan med min blogg, inklusive mig själv!

2011-02-24 @ 14:27:34
Postat av: malin

awesome! nja, tänkte skaffa en. och blev mer pepp på det när jag kikade in här på din! vad heter du på msn? :D

2011-02-24 @ 14:34:38
Postat av: Emma

Åh vad skoj! Vad glad jag blir Malin!

Om du vill maila mig så gör det till [email protected], jag är aldrig inne på msn.

Men det är min mail i alla fall :)

2011-02-24 @ 14:45:04
Postat av: Emma

Harrejösses, såg att jag skrev fel nu!

Mailen är [email protected]

2011-02-24 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0